NEDEN FABERLİC



NEDEN FABERLİC


'İş arıyorum, kolay ve hızlı para kazanmak istiyorum, internetten para kazanmak istiyorum, ucuza bakımlı olmak istiyorum, iş kurmak istiyorum, kendi işimin patronu olmak istiyorum, az sermayeli iş kurmak istiyorum, sermayesiz iş kurmak istiyorum, yeni bir çevre edinmek istiyorum, yeni insanlar tanımak istiyorum'

Bu cümlelerden herhangi biri veya benzeri bir cümle size aitse doğru yerdesiniz.

Neden mi?

Faberlic artık Türkiye de. Dünyaca ünlü bir doğrudan satış firması bir ülke pazarına ilk girdiğinde her türlü fırsatı size sunacaktır. Tüm işlerde genel kuraldır ' İlkler Kazanır'.

 Faberlic - parfümeri ve kozmetik ürünlerinde en büyük uluslararası doğrudan satiş firmasıdır. 

Türkiye de Avon, Oriflame gibi pek çok tanınmış dogrudan  satış firması mevcut ancak çevrenizde kaç

 kişi bu işlerden büyük kazançlar elde edebiliyor bir düşünün. Bu markalarda elbette kazanç elde eden

kişiler mevcut. Ancak onlar şimdi zirvede. Çünkü o firmaların ilk yıllarında sisteme dahil oldular

kazandılar.

Şimdi bu fırsatı size Faberlic sunuyor. Pastadan en büyük payı alan ilkler arasına sizde katılın.

Faberlic e üye olmak ücretsiz.
Sermayeniz olması gerekmiyor.

Risk almanız gerekmiyor.

Nasıl Başlamalı

İlk olarak Faberlic Üyelik Formunu doldurun

Danışman kodunuz ve şifreniz SMS olarak size gönderilecektir.

Katalogunuz ücretsiz olarak vermiş oldugunuz adrese teslim edilecektir.

Katalogtan yakın çevrenize ve sosyal medya aracılığı ile satış yaparak ilk küçük kazançlarınızı elde etmeye başlayabilirsiniz.( %30 civarı satış karınız olacak)

Çalışma saatleriniz ve  çalışma alanınızı dilediğiniz gibi siz seçersiniz.

Büyük kazançlar elde edebilmek için ise ekip oluşturmalısınız.

NASILMI

Faberlic Firmasının yeni olmasından kaynaklanan desteği burada devreye giriyor.Firmamız  üç ay

üst üste 100 Puan sipariş veren danışmanlara online üyelerden yönlendirme yapıyor.

Diğer taraftan sosyal medyadan yararlanarak siz de ekibinizi büyütebilirsiniz.

Bir de çevrenizde bu işi anlatabileceğiniz insanları eklerseniz kısa sürede ekinizin kalabalıklaşır ve

bununla orantılı olarak kazancınınız artacaktır.


Yorumlar